+32 3 375 97 47

+32 3 375 97 47

Over ons

Waarden die onze klanten waarderen!

Ons verhaal

Gema is in 1973 opgericht door Marcel Geens. Door de Boekhoudwet van 17 juli 1975 werd elke onderneming verplicht zich aan de regels van het dubbel boekhouden te houden. Het is tijdens deze periode dat Gema een gestage groei van zijn klantenportfolio kende. De focus lag op de “K” van KMO.

Doorgedreven expertise, een persoonlijke, vertrouwelijke aanpak en snelheid van handelen waren het handelsmerk waarop het Gema succes gestoeld was (en nog steeds is). Zijn dochter Kristjan Geens vervoegde haar vader in de jaren ’80. Onder de leiding van Kristjan groeide Gema verder uit tot een betrouwbare partner met klanten in het Antwerpse, maar ook in de rest van Vlaanderen.

Op 31 januari 2019 is Gema door Steve De Greef overgenomen. Zowel de werkwijze als de bedrijfswaarden lagen in directe lijn met de eigen filosofie van Steve en vormen bijgevolg nog steeds de basis. Een basis die hij ondertussen zelf uitgebreid heeft met twee nieuwe, eigentijdse elementen: volledige dienstverlening en gebruiksvriendelijke informatisering. 

ONZE WAARDEN

Doorgedreven expertise

Gema is de combinatie van jarenlange ervaring met de mentaliteit van een jong en dynamisch bedrijf. Het resultaat is een correcte advies- en dienstverlening vandaag in plaats van morgen.
Gema optimaliseert daarbij zoveel mogelijk uw financieel als fiscaal rendement, steeds rekening houdend met zowel uw korte, middellange als lange termijn planning.

 

Snelheid van handelen

Door zowel onze structuur als werkwijze is Gema in staat snel, efficiënt en correct te ageren. Onze klanten ervaren dit als een essentieel voordeel want zo kunnen zij ook snel handelen, wat hun rentabiliteit en flexibiliteit ook verhoogt.

Persoonlijke aanpak

Voor Gema is het essentieel om met hun klanten voeling te hebben en te houden. Daarom houden wij er aan met onze klanten regelmatig contact te hebben. Niet enkel om de dagdagelijkse activiteiten te overlopen, maar ook om inzichten te verwerven zodat wij onze dienstverlening nog beter kunnen afstemmen aan de noden van uw bedrijf. Confidentialiteit is hier ontegensprekelijk een noodzaak.

Digitaal of papier

Gema biedt haar klanten de mogelijkheid om hun administratie volledig digitaal te voeren via de Gema portaal “Mijn dossier”. U beheert (opladen, downloaden, raadplegen, communiceren) op een veilige manier alle boekhouding gerelateerde inhoud. U bespaart hierdoor veel tijd en geld. De tijdsbesparing zit vooral in het aanleveren en het raadplegen van documenten. Al uw data staat centraal in een beveiligde zone en kan door u 24/7 eender waar geraadpleegd worden. Uw bespaart geld op papier-, print- en portkosten, alsook de fysieke opslag ervan.
Zweert u bij papier, dan kan dit uiteraard ook. Aan u de keuze!

Volledige dienstverlening

Wij denken met u mee!

Gema is zich er bewust van dat de dienstverlening van een goed boekhoudkantoor vandaag veel meer inhoudt dan louter het indienen van een BTW-aangifte of het opstellen van de jaarrekening. Wij vinden het belangrijk om onze klanten ook in complexe financiële en/of fiscale vraagstukken met raad en daad bij te staan. Er staat voor u een een team van interne en externe experten (boekhouding, fiscaliteit, fusie, aankoop, verkoop, stopzetting, …) klaar dat samen met u de beste oplossingen zoekt en implementeert.

Faire tarifering zonder verrassing

Gema beoogt lange termijnrelaties met zijn klanten. Een correcte, competitieve en transparante prijszetting is daarbij onontbeerlijk.
Praktisch betekent dit dat u steeds op voorhand het kostenplaatje kent. Financiële verrassingen zijn bij ons uit den boze.